Belka
Sobota, 27 Kwietnia 2024   imieniny: Felicja, Teofil, Zyta
Rejestracja Witaj: Gościu, Zaloguj się
 
Belka
 
 

Ruszyła roczna kampania informacyjno – promocyjna wędlin „Linia produktów z Łukowa – gwarancją jakości QAFP”

Data publikacji: 2017-09-02, Data modyfikacji: 2017-09-02
A A AWydrukDrukuj  
 
Ruszyła roczna kampania informacyjno – promocyjna wędlin „Linia produktów z Łukowa – gwarancją jakości QAFP”

Działania promocyjne w ramach kampanii wędlin z Łukowa pod nazwą „Linia produktów z Łukowa – Gwarancją Jakości QAFP” właśnie się rozpoczęły. Promowane będą trzy produkty – kiełbasa podwawelska ekstra, żywiecka oraz krakowska sucha, wszystkie wytworzone w Systemie Gwarantowanej Jakości Żywności QAFP.

Głównym celem projektu jest rozpowszechnienie wiedzy o wędlinach wytworzonych w systemie QAFP, jak i wzrost świadomości jakości produktów certyfikowanych tym znakiem wśród dotychczasowych i potencjalnych odbiorców. Kampania realizowana jest w konsorcjum z certyfikowanym hodowcą, Ireneuszem Górą.

QAFP, jako krajowy system jakości żywności, wspiera polskich producentów i polskie produkty, gwarantując konsumentom bardzo wysoką jakość wyrobów. System obejmuje wszystkie ogniwa łańcucha produkcyjnego, począwszy od hodowli, żywienia zwierząt i warunków ich chowu, poprzez ubój, przetwórstwo, pakowanie, a na magazynowaniu i sprzedaży kończąc. Tak ważna w całym procesie hodowla i jej dobrostan ma bezpośredni wpływ na jakość mięsa. Dzięki temu zyskuje ono odpowiednią zawartość tłuszczu, odpowiednie PH oraz jest pozbawione wad genetycznych. Efektem tego certyfikowanego na każdym etapie procesu jest wysoka jakość wędlin.

Działania wchodzące w skład kampanii obejmują reklamę w telewizji, prasie, radio, Internecie oraz outdoor. Oprócz tego odbędą się degustacje na Dworcu Centralnym i Targu Śniadaniowym w Warszawie, Festiwalu Dobrego Smaku w Lublinie, Jarmarku Dominikańskim w Gdańsku oraz pokaz kulinarny w Irlandii Północnej. Zaplanowano również udział w targach Polagra 2017 w Poznaniu, Euro Gastro 2018 i Warsaw Gastro Show 2018 w Warszawie.

Mocnym punktem kampanii jest degustacja produktów połączona z akcją edukacyjną w sklepach własnych producenta oraz w wybranych sieciach handlowych. W radiostacjach 4 województw przeprowadzony będzie konkurs dla radiosłuchaczy.

Dodatkowym wsparciem będzie współpraca z blogerami oraz działania public relations.

– Jesteśmy jednym z najstarszych producentów wędlin w Polsce. Od ponad 40 lat wytwarzamy najlepsze produkty, których smak zachwyca nabywców na całym świecie. To, czym dzielimy się z innymi, to bogate doświadczenie, wieloletnia tradycja oraz sprawdzone przez pokolenia receptury – mówi przedstawiciel konsorcjum.

QAFP, Źródło artykułu: QAFP, Autor zdjęć: QAFP
 
Komentarze
Brak komentarzy, Twój może być pierwszy!
Autor:
Kod z obrazka:
Puste pole z komentarzem
Puste pole z podpisem
Wyszukaj
 
Kreska
Dodaj artykuł
Najnowsze komentarze
 
    Kreska
     




    Brak sond
     
    Newsletter
    Bądź na bieżąco z nadchodzącymi imprezami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.
     
     
     

    Zgłoś uwagi - uzupełnij wszystkie pola