Belka
Sobota, 13 Września 2025   imieniny: Eugenia, Jan, Apolinary
Rejestracja Witaj: Gościu, Zaloguj się
 
Belka
 
 

Ogłoszenie Burmistrza Miasta Łuków

Data publikacji: 2014-03-18, Data modyfikacji: 2014-03-18
A A AWydrukDrukuj  
 
Burmistrz Miasta Łuków działając na podstawie art. 13 w związku z art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tj. Dz. U. 2010 r., Nr 234, poz. 1536 ze zm.) oraz uchwały Nr XXXVIII/446/2013 Rady Miasta Łuków z dnia 27 listopada 2013 roku w sprawie uchwalenia rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami mogącymi realizować zadania pożytku publicznego na 2014 rok ogłasza otwarty konkurs ofert na realizację zadań miasta o charakterze pożytku publicznego w 2014 roku.

Konkurs ofert dotyczy następującego zadania:

I. w zakresie ekologii ochrony zwierząt oraz dziedzictwa przyrodniczego
- kwota zabezpieczona do  10 000,- zł

1). Zorganizowanie opieki nad bezpańskimi zwierzętami na terenie Miasta Łuków
- kwota zabezpieczona do  10 000,- zł

Termin wykonania zadania: od dnia wskazanego w umowie do 31 grudnia 2014 roku

Zasady przyznawania dotacji.

1. W postępowaniu konkursowym wybrane zostaną najkorzystniejsze oferty zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 234 poz. 1536 ze zm.).

2. Podmiotami uprawnionymi do złożenia oferty są podmioty wymienione w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t. j. Dz. U. z 2010 roku Nr 234 poz. 1536 ze zm.) prowadzące działalność pożytku publicznego w zakresie powyżej wymienionego zadania na terenie Miasta Łuków.

3. Oferty należy składać na formularzu według wzoru oferty określonego w załączniku Nr 1 do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 grudnia 2010 roku w sprawie wzoru oferty realizacji zadania publicznego, ramowego wzoru umowy o wykonanie zadania publicznego i wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz. U. z 2011 Nr 6, poz. 25). Wzór oferty realizacji zadania publicznego do pobrania ze strony internetowej miasta www.lukow.pl.

4. Złożenie oferty nie jest równoznaczne z przyznaniem dotacji. Dotację na realizację zadania otrzyma podmiot, którego oferta zostanie wybrana w postępowaniu konkursowym.

5. Uruchomienie środków na realizację zadania nastąpi na podstawie umowy zawartej pomiędzy Burmistrzem Miasta Łuków a podmiotem, którego oferta zostanie wybrana.

Szczegółowe warunki realizacji zadania zostaną określone w umowie zawartej na podstawie ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie. Zadania winny być realizowane z najwyższą starannością, zgodnie z zawartą umową oraz przepisami w zakresie opisanym w ofercie.

Terminy, tryb i kryteria stosowane przy dokonywaniu wyboru oferty

1. Termin realizacji zadania określa się:
a. rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy,
b. zakończenie: do 31 grudnia 2014 r.

2. Oferta powinna być złożona w zamkniętej kopercie, na której należy umieścić następujące informacje:
a. pełną nazwę podmiotu składającego ofertę,
b. pełna nazwa zadania publicznego zgodnie z treścią ogłoszenia, na które składana jest oferta konkursowa z dopiskiem „Oferta na konkurs zadań pożytku publicznego”.

3.  Do oferty należy dołączyć:
a. kopię lub oryginał aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, innego rejestru lub ewidencji, odpis musi być zgodny z aktualnym stanem faktycznym i prawnym, niezależnie od tego, kiedy został wydany. Kopia winna być potwierdzona za zgodność z oryginałem, opatrzoną aktualną datą, pieczęcią oraz podpisem osoby upoważnionej,
b. w przypadku wyboru innego sposobu reprezentacji podmiotów składających ofertę, lub też w przypadku oferty wspólnej, dokument potwierdzający upoważnienie lub pełnomocnictwo do działania w imieniu oferenta(-ów).

4. Ofertę należy sporządzić wg następujących zasad:
a. formularz oferty należy opracować w języku polskim,
b. nie wolno dokonywać żadnych zmian w układzie wyznaczonym wzorem oferty,
c. oferta musi być kompletna i zawierać odpowiedzi na wszystkie wymagane pytania, jeśli którekolwiek pytanie nie dotyczy oferenta czy zgłaszanego przez niego projektu, należy to jasno zaznaczyć wpisując „nie dotyczy”.

5. Oferty niezgodne ze wzorem, niekompletne i nieprawidłowo wypełnione lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

6. Postępowanie konkursowe zostanie przeprowadzone przez komisję konkursową powołaną Zarządzeniem Burmistrza Miasta Łuków.

7.  Ze zgłoszonych ofert na realizację powyższych zadań, w trybie otwartego konkursu ofert, przeprowadzonego na podstawie przepisów ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, zostaną wybrane najkorzystniejsze, gwarantujące prawidłową realizację zadania, zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 roku działalności pożytku publicznego i wolontariacie.

8. Przy rozpatrywaniu ofert zostaną wzięte pod uwagę następujące kryteria:
a. ocena możliwości realizacji zadania przez podmiot przedstawiający ofertę,
b. ocena przedstawionej kalkulacji kosztów realizacji zadania głównie w odniesieniu do zakresu rzeczowego zadania,
c. przy wniosku o wsparcie zadania – planowany przez oferenta udział finansowych środków własnych lub środków pochodzących z innych źródeł na realizację zadania publicznego,
d. uwzględnienie planowanego wkładu rzeczowego i osobowego oferenta, w tym świadczenia wolontariuszy i pracę społeczną członków,
e. analiza i ocena sposobu realizacji zadań przez podmiot składający ofertę w latach poprzednich,  z uwzględnieniem rzetelności i terminowości oraz sposobu rozliczenia otrzymanych na ten cel środków.

9. Otwarty konkurs ofert zostanie przeprowadzony w dniu 08.04.2014 r. o godz. 12:00 w siedzibie Urzędu Miasta Łuków, ul. Piłsudskiego 17, sala nr 107. Konkurs ma charakter jawny.

10. Ostateczną decyzję o zleceniu zadania i udzieleniu dotacji podejmuje Burmistrz Miasta Łuków po zapoznaniu się z dokumentacją konkursu. Decyzja Burmistrza jest ostateczna i nie przysługuje od niej odwołanie.

11. Ogłoszenie wyników konkursu zostanie wywieszone na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta Łuków niezwłocznie po zatwierdzeniu wyboru oferty przez Burmistrza Miasta Łuków. O wynikach konkursu oferenci zostaną powiadomieni pisemnie.

Informacja o zrealizowanych w roku 2013 zadaniach publicznych i związanych z nimi kosztami.

Termin składania ofert

1. Oferty należy składać w punkcie Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Łuków, ul. Piłsudskiego 17 pokój nr 20, osobiście lub listownie w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Oferta na konkurs zadań pożytku publicznego”, do godziny 15:00 dnia 07.04.2014 r. (o zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Urzędu Miasta Łuków.

2. Szczegółowe informacje na temat konkursu można uzyskać kontaktując się z Naczelnikiem lub pracownikiem Wydziału Gospodarki Komunalnej Ochrony Środowiska i Nadzoru Właścicielskiego Urzędu Miasta Łuków, 21 – 400 Łuków ul. Piłsudskiego 17 lub pod numerem telefonu 25-798-3001 wew.124.

Zgodnie z art. 13 ust. 3 ogłoszenie otwartego konkursu ofert zamieszcza się w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Miasta oraz w siedzibie Urzędu Miasta Łuków.

Łuków, dnia 17 marca 2014 r.

Burmistrz Miasta Łuków
/-/ Dariusz Szustek

Załącznik
1. Wzór oferty wykonania zadania publicznego

UM Łuków, Źródło artykułu: www.lukow.pl, Autor zdjęć: UM Łuków
 
Komentarze
Brak komentarzy, Twój może być pierwszy!
Autor:
Kod z obrazka:
Puste pole z komentarzem
Puste pole z podpisem
Wyszukaj
 
Kreska
Dodaj artykuł
Najnowsze komentarze
 
    Kreska
     




    Brak sond
     
    Newsletter
    Bądź na bieżąco z nadchodzącymi imprezami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.
     
     
     

    Zgłoś uwagi - uzupełnij wszystkie pola