Dotacja na promocję Podstrefy Łuków
Data publikacji: 2014-06-13, Data modyfikacji: 2014-06-13
W dniu 10 czerwca 2014 r. została zawarta, pomiędzy Miastem Łuków a Województwem Lubelskim (Lubelską Agencją Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie - Instytucją Pośredniczącą II stopnia), umowa o dofinansowanie realizacji Projektu: "Promocja Podstrefy Łuków Tarnobrzeskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa: II. Infrastruktura ekonomiczna, Działanie: 2.4 Schemat B współfinansowego ze środków europejskich i dotacji celowej.
Całkowita wartość Projektu: 550 000,00 PLN
Całkowite wydatki kwalifikowalne: 550 000,00 PLN
Kwota dofinansowania: 440 000,00 PLN, co stanowi 80% całkowitych kosztów kwalifikowalnych.
Wkład własny: 110 000,00 PLN Okres realizacji Projektu:
- rozpoczęcie realizacji Projektu: 2 maja 2014 r.
- zakończenie rzeczowe realizacji Projektu: 31 maja 2015 r.
- zakończenie finansowe realizacji Projektu: 27 czerwca 2015 r. Celem ogólnym Projektu jest międzynarodowa promocja województwa lubelskiego poprzez rozpowszechnianie informacji o marce gospodarczej „Podstrefa Łuków Tarnobrzeskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej”, przy dominującym zastosowaniu ICT. Cele szczegółowe Projektu to:
1) Poprawa warunków inwestowania poprzez utworzenie i wyposażenie COI.
2) Realizacja międzynarodowej, wielojęzycznej kampanii promocyjnej przy użyciu ICT w kierunku pozyskania inwestorów zewnętrznych, jako narzędzie do wypromowania marki gospodarczej „Podstrefa Łuków Tarnobrzeskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej”. Osiągnięciu celu ogólnego i celów szczegółowych służyć będą następujące działania zaplanowane w ramach Projektu:
• specjalistyczne doradztwo w promocji podstrefy;
• opracowanie „Strategii rozwoju marki i promocji podstrefy”;
• utworzenie i wyposażenie COI;
• wykonanie materiałów promocyjnych;
• uruchomienie portalu internetowego podstrefy;
• przygotowanie informatora gospodarczego wraz z wersją elektroniczną;
• 2-dniowa konferencja międzynarodowa z transmisją on-line;
• publikacje w prasie branżowej i portalach internetowych poświęconych branżom spożywczej i tekstylnej;
• udział w targach międzynarodowych;
• nagranie filmu promocyjnego;
• kampania z użyciem ekranów LED i zastosowaniem ICT skierowana do przedsiębiorców. Projekt jest realizowany w partnerstwie Miasta Łuków i Gminy Łuków.
UM Łuków, Źródło artykułu: www.lukow.pl, Autor zdjęć: UM Łuków